Про управління
Управління соціального захисту населення та ветеранської політики Солотвинської селищної ради.
Управління соціального захисту населення та ветеранської політики (далі - управління) реалізує державну та місцеву політику у сфері соціального захисту та надання соціальних послуг населенню на території Солотвинської селищної територіальної громади.
Управління є структурним підрозділом Солотвинської селищної ради, підконтрольне та підзвітне Солотвинській селищній раді, підпорядковується виконавчому комітету ради, селищному голові, а в разі його відсутності особі, що здійснює повноваження селищного голови та заступнику селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради згідно з розподілом обов’язків.
Основними завданнями Управління у сфері соціального захисту населення, є:
1. Забезпечення в межах своїх повноважень виконання державних та місцевих програм, спрямованих на соціальний захист населення.
2. Забезпечення в межах своїх повноважень виконання Програми соціального захисту населення Солотвинської селищної ради.
3. Здійснення координації роботи КЗ Центру надання соціальних послуг Солотвинської селищної ради.
4. Надання консультацій та роз’яснень громадянам з питань застосування законодавства, пов’язаних із соціальною підтримкою населення.
5. Визначення потреб громади в соціальних послугах.
6. Забезпечення діяльності опікунської ради з питань забезпечення прав повнолітніх осіб, які потребують опіки (піклування) на території Солотвинської селищної територіальної громади.
7. Видача посвідчень багатодітної сім’ї та дітям з багатодітної сім’ї, довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.
8. Забезпечення внесення інформації про надавачів та отримувачів соціальних послуг до Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг.
9. У сфері соціальної підтримки населення забезпечує приймання заяв з необхідними документами та передачу їх уповноваженому органу:
- для забезпечення осіб з інвалідністю в установленому порядку засобами пересування та реабілітації
- для призначення житлової субсидії, пільг та різних видів державної соціальної допомоги;
- призначення грошової допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам.
- Здійснює прийом і оформлення документів, призначення та виплати компенсації за догляд (далі - компенсація), що призначається фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду без провадження підприємницької діяльності на непрофесійній основі.
10. Сприяє у разі потреби влаштуванню до будинків-інтернатів (пансіонатів) громадян похилого віку та осіб з інвалідністю.
11. Роз’яснює громадянам положення нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції управління.
12. Через засоби масової інформації інформує населення з питань, що належать до компетенції управління.
13. Виконує інші функції у відповідності до покладених завдань.
Юридична адреса Управління: Україна, 90575, Закарпатська обл., Тячівський р-н, с-ще Солотвино, вул. Емінеску, будинок 8.
Адреса прийому документів: с-ще Солотвино, вул. Емінеску, будинок 8, 1 поверх, каб. 2, каб. 4.
Графік прийому громадян:
з понеділка по четвер з 9.00 до 18.00
п’ятниця з 9.00 до 16.45
Перерва 13.00-13.45
Електронна адреса управління: uszn-zpd@ukr.net
Адреса сайту управління: https://usz.solotvino-rada.gov.ua/